Som Formació online

eCommerce Management i botigues online rendibles

Inici

06

Octubre

2020

Final

04

Desembre

2020

Hores

50

375.00€
Inscripció

Objectius del curs

L'objectiu d'aquest curs és donar una resposta docent personalitzada a cada estudiant, sota una doble missió: Oferir una base de coneixement teoricopràctica per a l'inici i la gestió d'un nou projecte comercial a Internet o per reenfocar o revisar un projecte existent. Debatre idees i consultes dels estudiants en format webinar, on el tutor oferirà la seva visió experta en format de consultoria tècnica d'interès general. Aquest curs està dividit en quatre grans blocs que permetran a l'estudiant a desenvolupar una visió completa de tots els aspectes clau:

  • Entendre els fonaments de l'eCommerce.
  • Conèixer les tecnologies més eficients per a la venda en línia.
  • Distingir les eines de Màrqueting Digital apropiades a l'eCommerce.
  • Dissenyar un pla de negoci online.

Dirigit a

Emprenedors que volen impulsar una nova iniciativa comercial en línia. Empreses distribuïdores o marques fabricants que volen obrir un nou canal comercial en línia i transformar o complementar el seu model negoci. Comerciants detallistes que necessiten coneixements per desenvolupar una botiga online i assumir la seva gestió diària. Responsables d'eCommerce sense base acadèmica que desitgen replantejar un projecte de venda online existent.


Contingut

MÒDUL 1 - ESTRATÈGIA FONAMENTS DEL Ecommerce I LES BOTIGUES ONLINE

  • 1.1. Principis fonamentals de l'eCommerce:
  • 1.1.1. Essència i característiques de l'eCommerce
  • 1.1.2. Claus de l'èxit de la venda online
  • 1.1.3. Tipologies de botigues en línia: horitzontals / verticals
  • 1.1.4. Aspectes fonamentals en la gestió de l'eCommerce
  • 1.2. Regles de l'eCommerce i el Màrqueting Digital
  • 1.2.1. De les clàssiques 4 p 's a les 8 p' s
  • 1.2.2. El principi de Pareto i el concepte Longtail
  • 1.2.3. Relacions i classificacions de l'eCommerce
  • 1.2.4. Noves tendències de negoci nascudes a Internet
  • 1.2.5. La pràctica de l'eCommerce: seguretat legal i marc normatiu
  • 1.2.6. Processos de l'eCommerce: Diferències amb el comerç tradicional
  • 1.2.7. Professionals necessaris en la gestió diària de l'eCommerce

MÒDUL 2 - TECNOLOGIA BOTIGUES ONLINE: ANÀLISI, CREACIÓ I DESENVOLUPAMENT

  • 2.1. Canals i Tecnologies de l'eCommerce: Botiga pròpia o marketplace
  • 2.2. Recursos humans per a la creació d'una botiga online: Del cap de Projecte al maquetador
  • 2.3. Processos de construcció d'una botiga online: De del disseny fins al hosting
  • 2.4. Anàlisi pràctic de les botigues en línia
  • 2.5. Back-end, l'administrador del lloc web
  • 2.6. Briefing de construcció de botiga en línia
  • 2.7. Anàlisi web: trànsit i zones d'interactivitat

MÒDUL 3 - DIFUSIÓ MÀRQUETING DIGITAL APLICAT A L'ECOMMERCE 

  • 3.1. Estratègies de comunicació en l'eCommerce
  • 3.2. Disciplines i eines del màrqueting digital:
  • 3.2.1. Màrqueting de cercadors: SEO / SEM
  • 3.2.2. Màrqueting promocional i de fidelització: Configuració en línia
  • 3.2.3. e-mail Màrqueting o Màrqueting de Permís
  • 3.2.4. Màrqueting d'afiliació
  • 3.2.5. Màrqueting en Xarxes Socials: SMM (Social Media Marketing)
  • 3.2.6. Màrqueting Mòbil: Apps i funcionalitats de mobilitat
  • 3.2.7. Publicitat Display
  • 3.3. Tècniques prioritàries per al rendiment d'un e-commerce de Llar i Decoració: Eines d'identificació, vinculació, conversió (venda) i fidelització.
  • 3.4. Integració de tècniques i monitorització: Inbound Màrqueting i Hubspot 

MÒDUL 4 - EXECUCIÓ PROJECTE INTEGRAL D'ECOMMERCE 

  • 4.1. Pla estratègic d'eCommerce.
  • 4.2. Punts clau d'un e-business plan
  • 4.2.1. Missió, Context i enfocament de posicionament del producte o servei
  • 4.2.2. Anàlisi: Competència i DAFO
  • 4.2.3. Plans: Màrqueting Digital, Operacions i Financer
  • 4.3. Pla de Màrqueting Digital: De l'anàlisi de situació al control de resultats
  • 4.4. Plans de Vendes i Inversió
  • 4.5. Pla de comunicació digital d'ecommerce:
  • 4.5.1. Publicitat i Relacions Públiques: diferències.
  • 4.5.2. Activitats en el medi social (SMM).
  • 4.5.3. Activitats publicitàries
  • 4.5.4. Briefing de comunicació.
  • 4.5.5. KPI's o indicadors claus.
  • 4.6. Cas pràctic: Desenvolupament integral d'un projecte eCommerce 

Perfil dels ponents

Xavier Folguera

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per l'Escola d'Administració d'Empreses EAE / OBS i la Universitat de Barcelona (UB). Graduat en Disseny Industrial a l'Escola d'Art i Superior de Disseny (Llotja). Docent en Cambra de Comerç de Barcelona i UOC (Universitat Oberta de Catalunya) com a professor col·laborador del Màster Universitari de Màrqueting Digital.


Inici

06

Octubre

2020

Final

04

Desembre

2020

Hores

50

375.00 €
Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

977 33 80 80

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar


Contacte

Direcció de contacte

Telèfon: 977 33 80 80

Email: formacio@cambrareus.org